Grafički dizajn firme ostavlja velik utisak kod klijenata

Šta je brend?
Brend je percepcija u glavama kupaca o vrijednosti vaše firme ili proizvoda.

Dizajn logotipa – Sama izrada logotipa je proces i njegova vrijednost nije samo znak koji je grafički oblikovan. On treba da u sebi nosi vrijednost brenda.

Vizitke – To je ono što ćete prvo dati nekomu koga upoznate. Elegantna, čitljiva i zanimljiva puno će reći o Vama i Vašoj firmi. Pravi izbor papira i raznih tehnologija tiska kao suhog žiga, zlatotiska i sl. učinit će je još otmjenijom i zanimljivom.

Katalozi, brošure, letci – Ne postoji niko ko nije imao potrebu, barem jednom, za katalozima, brošurama, i letcima. Raznih formata i namjena na pravi način prezentirati će Vaše usluge i proizvode.

Memorandumi – Memorandum, osim što je i zakonski obvezan, kao dokument na kojem pišete dopise, ponude, račune, predstavlja u jednu ruku i imidž Vaše firme.

Zašto se ne predstaviti na najbolji mogući način tamo gdje je to god to moguće?

© 2017 Cybervision. Sva Prava Zadržana.

Click Me